חוות דעת עובדי גולן טלקום - עבודה בגולן טלקום
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    גולן טלקום  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 66 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.7
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בגולן טלקום?

Theworker > חוות דעת גולן טלקום

חוות דעת של עובדי גולן טלקום

66 - 61 מתוך 66
share on facebook
המון צעקות ומשמעת. שוכחים כי מדובר באנשים. משכורת...  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2014 - 2014 24.03.2015
יתרונות: מספר משמרות מועט בשבוע או מרובה למי שרוצה.
מיקום נוח.
חסרונות: משכורת מינימום. הטעייה לגבי הבונוסים, הבונוסים לחודש נתונים לשיקול דעתו של ראש הצוות, למרות שכביכול אמורים להיות לפי הישגים. כמעט ולא קיים מצב שמישהו מקבל אפילו חצי מהבונוס המקסימלי.
אוירה מאוד קשה. המון צעקות. מרגיש קצת כמו צבא לפעמים.
חוסר התחשבות בעובדים, לדוגמא האוטובוס של נציג איחר והנציג הגיע ב-2 דק' איחור לקריאת שמות לפני המשמרת - חצי מהבונוס החודשי הלך לפח.

עבודה משותפת ואווירה נעימה  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2012 - 2015 22.03.2015
יתרונות: אני עובד בחברה כמעט מההתחלה ומאוד נהנה מכל רגע. אווירה נעימה ומשפחתית..
חסרונות: שעות העבודה אבל זה מוקד. אין מה לעשות
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

האווירה מצוינת מקום עם ביטחון תעסוקתי ויחס מצוין.  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2012 - 2015 26.02.2015
יתרונות: המשמרות גמישות, יש יחס אישי מצד ההנהלה, אווירה ידידותית מצד המנהלים ואף המנהלים הבכירים, קרוב מאוד לבית, נמצא במרכז.
יש בונוס התמדה שלא קשור למריץ החודשי אחרי שנה וכל חצי שנה, אני קיבלתי כבר 4 פעמים בונוס התמדה :) וזה מאוד כיף לקבל כזה בונוס גבוה.
יש חשק להמשיך להיות בחברה.
כיף לראות איך חברה מתפתחת ומתקדמת בשוק.
חסרונות: בכל מקום יש חסרונות אבל אין משהו גדול, אני עובדת שלוש שנים בחברה ולא מצאתי חיסרון משמעותי.

ישנם עוד מלא נקודות שלא כתבתי,את חלקם כתבו המבקרים...  
עבד/ה בתפקיד נציג שירות לקוחות בין השנים 2013 - 2013 16.09.2014
יתרונות: האמת שאין יותר מידי יתרונות,אבל אם אחפש משהו אמצא משהו קטן וחשוב ,לפחות לי.
דרכי ההגעה מאוד נוחים. קרוב לרכבת השלום,בנין אלקטרה זה בנין מכובד.
מעבר לזה אין יתרונות.
חסרונות: 1- יחס מגעיל ומתנשא של המנהלים לעובדים,מנהל בכיר צועק על עובדים כאילו שהם עבדים.
2-אפליה בין העובדים בצוות.
(מאוד משמעותי למי שאוהב סדר)
3-קורס קצר של ארבעה ימים,העובד החדש מגיע חסר ביטחון לטלפון אין השקעה בקורס.ולכן לרוב מחצית שמתחילים את הקורס עוזבים באמצע.
4-משכורות מאוד נמוכות
ולפעמיים "בטעות" לא מכניסים לך את הבונוס לתלוש משכרות,במידה שאתה לא שם לב הלך הבונוס כמובן.
5- אומרים לעבוד בהתחלה שיש לו 100 שקל בונוס,אל תאמינו לזה,תגידו תודה שתקבלו 20 שקל ליום.
6-2 איחורים של שנים פוסלים בונוס של חודש שלם
7- ניתן להחליף משמרות רק פעם אחת בשבוע (ראו סעיף 2)

לא שווה את המאמץ... יחס משפיל לעובדים- רשאי הצוות...  
עבד/ה בתפקיד שרות לקוחות בין השנים 2014 - 2014 31.08.2014
יתרונות: 7 שעות עבודה עם אפשרות למשכורת של 8 שעות.. בניין יפה. סנדוויץ לצהריים. 50 דקות הפסקה..
חסרונות: משטר צבאי יחס של סוהרים מצד מנהלי צוות פשוט מגעיל לא אנושי -נראה שהבעלים בכלל לא מודע ליחס הנוראי של מנהלי הצוות שלו לעובדים. איחורים של דקה אחת 3 פעמים בחודש -יכולים להרוס משכורת של חודש.. אף אחד לא מגדיל שם ראש להודות ש"עובד מתוסכל - הוא לא מועיל לחברה" מרוב משמעת ברזל שוכחים את שירות הלקוחות - ללקוחות החברה. יש תחושה של טירונית שלא נגמרת.

חבל שחברה שמציגה את עצמה שטובה לצרכנים מתייחסת כל כך...  
עבד/ה בתפקיד נציג שירות בין השנים 2013 - 2014 25.03.2014
יתרונות: זה מרגש לעבוד בחברה שכלפי חוץ דואגת לצרכן והמנגל מאוד נחמד כשהוא נפגש עם העובדים. יש תחושה שאכפת למיכאל גולן מהעובדים ומהצרכנים בכלל. רק חבל שזה לא תקף לגבי המנהלים שלו במחלקת שירות לקוחות.
- 50 דק הפסקה מתוך משמרת של 7 שעות.
- מקבלים סנדוויץ בחינם.
- יש בונוס של ״עד 100 שח ליום״. ( בפועל יש מליון תירוצים למה לא מקבלים או מקבלים נמוך).
חסרונות: -יחס מחפיר מצד ההנהלה בשירות לקוחות.
- שכר מינימום של 23 שח לשעה ו״הבטחה״ לבונוס.
- מותר רק יום אחד בשבוע לבחור אילוצים של בוקר או ערב.
- צריך לתת אילוצים שבועיים מראש וההנהלה לא מתגמשת במידת הצורך. חלק מהראשי צוותים לא מאשרים החלפות בגין סכסוך אישי עם העובדים.
- בחודש הראשון לא מקבלים בונוס.( אם התחלת לעבוד באמצע או תחילת החודש לא תקבל בונוס גם על החודש היחסי וגם על החודש השני.
- ההנהלה נוקשה מאוד לגבי איחורים, חיסורים, טלפונים על השולחן וכניסה לאינטרנט: מעיפים הביתה על כל דבר: במידה ומאחרים מהפסקות שירותים/ נכנס לאינטרנט
- תדריך בוקר מתנהל כמו משטר צבאי של קריאת שמות וצעקות על עובדים שמדברים. בתדריך בוקר העובדים היו יושבים על הרצפה למרות שיש כסאות. ( חלק ממדיניות ההפחדה)
- אין בונוס במידה ואיחרת 3 או 4 ימים בחודש/ אין בונוס במידה ולא הגעת 3 ימים בחודש/ מקבלים בונוס רק החל מהחודש השני המ-ל-א. במידה והגעת באמצע החודש לא תקבל חודש וחצי.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  גולן טלקום    
 
 
200 עובדים
משרדים ראשיים: תל אביב
 
 
  חברה סלולרית המספקת שירותי תקשורת